Monday, September 16, 2013

Nis D.O.O

MARKETINŠKI PLAN 1. SAŽETAK U sažetku je na jednoj stranici teksta potrebno istaknuti ključne dijelove rada. Primjerice sažetak može sadržavati sljedeće dijelove: Naziv projekta, znak, misija, trenutno stanje, ciljevi (kratkoročni, dugoročni), broj osoba predviđenih za obavljanje posla 2. ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA & tomentum; Uvodni dio (Opis projekta i pokušaj utvrđivanja razloga zbog kojih postoji potreba na tržištu ili utvrđivanje motiva za uvođenje. Koje su koristi od svega. U ovom dijelu potrebno je shvatiti i razumjeti razloge uporabe (sadašnje i buduće). Hoće li potražnja trajati, možete li na nju računati dugoročno ili postoji opasnost da se ugasi? Kako bi se dobio odgovor na navedeno pitanje moguće je napraviti analizu životnog ciklusa proizvoda. U kojoj fazi životnog ciklusa se nalazi ukupna kategorija? Ko ji proizvodi su komplementarni sa našim proizvodima? Što općenito utječe na uporabu proizvoda/usluge? Koji proizvodi/usluge su eventualni supstituti projektu– tu se ne misli na direktne konkurente?) & shite; Analiza situacije (Analiza okružja. Ocjena djelovanja vanjskih činitelja.
bestessaycheap.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Analiza strukture industrijske grane ili grane djelatnosti kojoj usluga pripada, a posebna pažnja se poklanja glavnim konkurentima. ) • Ciljna skupina (Tko su potencijalni kupci? Gdje su smješteni? Kakve su im osobine –njihove potrebe, problemi i želje. Jesu li kupci različ iti? Trebaju li veći broj proizvoda/usl! uga?). • Proizvodi i usluge (Koliko proizvoda/usluga je predviđeno u asortimanu? Zadovoljava li odabrani asortiman potrebe odabrane ciljne skupine? Koliko ste daleko postavili vlastite planove – mjesečno, tromjesečno, polugodišnje, godišnje?) • Cijene i...If you want to dispirit a full essay, order it on our website: BestEssayCheap.com

If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.